Renova to portugalska marka wysokiej jakości i innowacyjnych produktów higienicznych premium. Dostępna w ponad 60 krajach na całym świecie, oferuje kolorowe wzornictwo i nowe rozwiązania funkcjonalne poprzez stylowe i przyjazne dla środowiska produkty, które robią gigantyczną różnicę w świecie wystroju wnętrz.
Głównymi produktami Renova są chusteczki do użytku domowego i sanitarnego, takie jak papier toaletowy, rolki kuchenne, serwetki, chusteczki do nosa, maseczki. Renova jest również obecna w produktach do higieny kobiecej, chusteczkach nawilżanych oraz papierze do drukowania i pisania.
Wielkim sukcesem w historii Renova było wprowadzenie na rynek Renova Black, pierwszego na świecie czarnego papieru toaletowego, który osiągnął status produktu ikonograficznego, łamiąc dogmat produktów „nie do pomyślenia”. Innowacyjność jest strategią wyróżniania marki Renova, która pozwala jej kontynuować misję prekursora w branży i jest zawsze połączona z przełomową komunikacją, rozwojem kreatywnych kampanii reklamowych oraz przedstawień artystycznych opartych na wartościach Renova.